Gary Vaynerchuk: Zakladateľ multimiliónovej firmy vysvetľuje, čo urobil vo svojich 20-tich rokoch, aby si zabezpečil úspech v tridsiatke

Gary Vaynerchuk vo svojich 30-tich rokoch navýšil príjmy svojho rodinného vinárskeho podniku z New Jersey z 3 miliónov na 60 miliónov dolárov ročne.

Je taktiež autorom bestselleru s názvom „Crush It“ a zakladateľom sociálneho impéria, VaynerMedia, ktoré bude mať tento rok tržby viac ako 125 miliónov dolárov.

Prečítajte si tiež: Milionár Brad Lea: Keby som začínal odznova, urobil by som túto jednoduchú vec inak

V interview pre businessinsider.com, mu bola položená otázka: „Čo ste urobili vo svojich dvadsiatich rokoch, aby ste si zabezpečili úspech v tridsiatke?“

„Tvrdo som drel a učil sa moje remeslo,“ odpovedal Gary a dodal:

„Dám vám dobrý príklad: Nie je veľa 20-ročných ľudí, ktorí by mohli povedať, že pracovali každú jednu sobotu až do tridsiatky. Bodka. Ja som pracoval. Pracoval som 50-52 sobôt za rok, od veku 22 do 29 rokov, pokiaľ som stretol moju ženu a začal som budovať určitú rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. To je ťažká práca.“

Pokiaľ ide o to, čo som presne cez tieto soboty robil: „Do vinotéky som dorazil o 7:30 ráno a odišiel som o 7, 8 alebo 9 hodine večer. Jednoducho som pracoval. Vybudoval som riadiaci personál, robil som ochutnávky vín, vytvoril som firemnú webovú stránku a učil som sa, ako robiť Google AdWords.“

Taktiež poznamenal, že keď sa objavia kritici, poukazuje na všetky tie roky, ktoré strávil prácou v zákulisí dávno predtým, ako sa stal osobnosťou sociálnych médií, na ktorých dnes má milióny fanúšikov.

„Pokiaľ by strávili aspoň 4 sekundy hľadaním, uvedomili by si, že som nepovedal ani slovo dovtedy, kým som nemal dávno po tridsiatke a nevybudoval som enormne veľkú firmu.“

 Prečítajte si tiež: Multimilionár Andy Frisella: Čo zapríčiňuje vaše nešťastie? Jedno slovo, ktoré sa bojíte vysloviť

 

Celý podcast na businessinsider.com, Obrázok: flickr.com

Inšpiroval vás tento článok? Chcete dnes inšpirovať tisíce ľudí aj vy?

» Kliknite SEM «