Vizitky pre módny priemysel – ako ich navrhnúť?

Či už ste návrhár, módny stylista, vlastníte butik s oblečením, alebo nejakým spôsobom podnikáte v odvetví módy, určite je vám dobre známe, že vzhľad a vizuálna stránka je vo vašom biznise na prvom mieste. To samozrejme platí aj o vizitkách, ktoré vás majú dokonale reprezentovať, veď prvý dojem dvakrát neurobíte.

Cesta k perfektným vizitkám vôbec nemusí byť zložitá. V tomto článku vám poradíme, ako sa už o pár dní môžete aj vy tešiť z nádherných vizitiek, ktoré ohúria každého, komu ich dáte a prispejú k tomu, že povedomie o vašej značke sa bude ľahko šíriť.

Krok 1 – štýlový dizajn

Dôležitosť vizuálnej stránky sme už spomenuli v úvode. Svetoznámy grafický dizajnér Paul Rand, autor ikonického loga IBM a ďalších značiek, svojím výrokom, že dizajn je tichým ambasádorom vašej značky, naše slová potvrdzuje.

Zabudnite na fádne, nudné vizitky! Radšej dajte prednosť elegantnému, nápaditému dizajnu, vystihujúcemu vaše podnikanie. Čím luxusnejšia je vaša značka, tým viac by ste si mali dať záležať na dizajne reklamných predmetov, ktoré vás reprezentujú.

Pri navrhovaní čo najpôsobivejšieho dizajnu netreba zabúdať na všetky náležitosti, aké by na vizitke nemali chýbať a mali by byť výborne čitateľné: vaše logo, meno, telefónne číslo, e-mail a ďalšie kontaktné údaje, adresa internetovej stránky.

Využiť môžete šablóny dostupné na internete alebo v aplikáciách, ako je napríklad Canva. Ak si netrúfate vizitky navrhovať na vlastnú päsť, radšej sa obráťte na grafického dizajnéra, ktorý vaše predstavy zhmotní do finálnej podoby.

Krok 2 – výber vhodného papiera

Profesionálne vyzerajúci dizajn môžete ešte zvýrazniť správnym výberom papiera. Na výber máte naozaj pestrú paletu druhov, od jednoduchých, minimalisticky ladených papierov, až po štruktúrované a ozdobné papiere rôznej gramáže a syntetický papier. Rozhodnite sa pre taký, ktorý sa k vám najlepšie hodí.

Jednou z možností je aj trojvrstvová vizitka MultiLoft. S tou vás zaručene nik neprehliadne, pretože je naozaj originálna a pôsobí prémiovým dojmom. Vďaka papieru, tvoriacemu harmóniu s grafickým návrhom, získa vaša vizitka nový rozmer a podčiarkne vašu odbornosť a serióznosť.

Aj zdanlivo drobné detaily, ako sú zaoblené rohy, dokážu vizitke pridať na zaujímavosti a pritiahnu pozornosť príjemcu.

Krok 3 – kvalitná tlač

Darmo by ste si dali záležať na prvých dvoch krokoch, ak podceníte posledný – tlač. V závislosti od zvoleného papiera máte možnosť vizitky ešte zušľachtiť matnou alebo lesklou fóliou, využiť pôsobivý efekt lesklého UV laku alebo povrch upraviť laminátom. Vďaka tomu bude vizitka odolnejšia.

Tlač vybavíte ľahko a rýchlo z pohodlia domova. Stačí zájsť na web justprint.sk a vyplniť objednávkový formulár s vybranými parametrami. Ak si grafické podklady zabezpečujete vo vlastnej réžii, na stránke nájdete jednoduchý návod, ako ich pripraviť, aby bola tlač bezproblémová.

Dodanie je rýchle a vďaka baleniu v bielych lepenkových boxoch sa nemusíte báť, že sa vizitky poškodia.