Prečo by začínajúce spoločnosti mali zvážiť virtuálne sídlo?

Kancelária z tehál a malty sa stáva tak starodávnou, ako to znie. Spoločnosti v každej oblasti sa obracajú na prevádzku virtuálnych kancelárií a správu svojich spoločností týmto spôsobom. Virtuálna kancelária šetrí zamestnávateľom peniaze a nakoniec aj samotní zamestnanci vo všeobecnosti milujú slobodu, ktorú im práca z domu umožňuje.

Pokiaľ nevlastníte podnik, ako je reštaurácia alebo neposkytujete ubytovacie služby, pravdepodobne nebudete potrebovať skutočnú fyzickú kanceláriu a môžete to skúsiť s virtuálnym sídlom v Bratislave. Je to ideálna poloha a komfort všetkých služieb, čo viac si priať.

Budete flexibilnejší

A to sa dnes cení naozaj všade. Pružné reakcie, rýchle odpovede a jasné pravidlá. Všetko získate s týmto typom kancelárie. Ak sa obklopíte správnym tímom, aj ona môže fungovať tak, ako keby ste všetci sedeli v tej istej budove.

Svetoví a trendoví

Novátormi v tejto oblasti boli samozrejme USA, ktoré túto myšlienku nekonvenčnej kancelárskej  kultúry rozvinuli do súčasných podôb. Vďaka tomu sa mnohé spoločnosti na celom svete začali stále aktívnejšie zaujímať o túto formu podnikania, ktorá sa im zdala výhodnejšia. Na vtedajšie pomery išlo o novú a modernú praktiku obchodovania, ktorá spochybňovala „status quo“ (súčasný stav).

Lenže  pre mnohé spoločnosti a najmä tie začínajúce sa pri náročnom procese uvádzania na trh stala táto kultúra spôsobom, ktorý otváral nové možnosti. Rozvinulo sa to až do súčasných podmienok, ktorými disponujeme aj my.

Povinnosť vlastniť registračné sídlo je daná aj zákonom, keďže ten ale neurčuje jeho podobu a formu, dá sa zriadiť a využívať aj takto. Je to lacnejšie, pohodlnejšie a okrem internetu a mobilu k tomu nepotrebujete dnes už nič iné.

Nič tým nestratíte

Bez ohľadu na to, ako dokonalá môže byť vaša virtuálna kancelária, podnik sa stále spolieha na fyzickú časť aj pre svoju dôveryhodnosť, pracovný priestor, rokovania a dôležitú obchodnú adresu. Virtuálne pobočky poskytujú tieto výhody v podobe vysoko profesionálneho pracovného priestoru plne vybaveného všetkým štandardným kancelárskym hardvérom, úctyhodnou obchodnou adresou pre každú rezidentnú firmu a virtuálnym recepčným asistentom. K dispozícii sú samozrejme aj reprezentačné priestory na rokovanie s klientmi.

Pri prenájme tradičnej kancelárie je podnik zodpovedný za platbu za prenájom, internetové služby, upratovanie a ďalšie. Tieto náklady zahŕňajú aj niekoľko nocí, dní a týždňov, kedy sa priestor ani nepoužíva.

Virtuálne kancelárie obmedzujú  výšku týchto nákladov a poskytujú začínajúcim podnikateľom rovnaké služby a pohodlie za zlomok celkových výdavkov, najmä v oblastiach s vysokým nájmom. Na začiatok sa to oplatí naozaj vyskúšať a v priebehu mesiacov a rokov sa možno rozhodnete pre vlastné sídlo, na ktoré ste si našetrili možno práve vďaka tejto možnosti.