Ako využiť call centrum v prospech vášho zisku

Potrebujete získať nové objednávky v priebehu niekoľkých dní? Hľadáte obchodných partnerov, ktorí by sa postarali o zvýšenie vášho zisku? Chcete sa dostať na nový trh a osloviť viac spotrebiteľov?

To všetko a veľa iného vám dokáže zabezpečiť špičkové call centrum. Kde ho nájsť a aké služby vám v našich podmienkach ponúkne, vám prezradíme v nasledujúcom článku. Aj to je cesta k tomu, ako sa stať úspešným.

 

Okamžitý spôsob poradenstva pre zákazníkov

Túto možnosť by ste mali zvážiť pri svojom podnikaní hneď na začiatku. Mnoho reštauračných reťazcov sa spolieha na SMS (textové) správy, ktoré lákajú zákazníkov. Tieto správy zvyčajne obsahujú odkaz na špeciálnu grafiku spolu s textovým obsahom a špeciálnym kódom. A práve to funguje. Stránky elektronického obchodu môžu takisto ťažiť z okamžitého spôsobu poradenstva ľuďom o konkrétnych obchodoch, predajných udalostiach a súťažiach. Ide o výhodný SMS marketing.

 

Dostupná a rýchla forma reklamy

Veľmi dobre viete, koľko ľudí dnes vlastní mobilný telefón, dokonca ani seniori už nie sú tak veľkou výnimkou. Podľa výskumov sa odhaduje, že viac ako 97 % ľudí cez deň využije SMS správy. Chceme si svoj život zjednodušiť a cez mobil ovládame takmer všetko.

Aj e-mail je stále populárny spôsob, ako informovať spotrebiteľov o novinkách a predajoch, SMS marketing má tú výhodu, že sa okamžite a v potenciálne správnom čase dostane k týmto ľuďom.

 

Rýchla odozva

Podľa výskumov má SMS marketing najvyšší dosah, pričom 75 % všetkých mobilných telefónov je schopných prijímať texty a SMS-ky.

Prekvapujúce je aj to, že miera odozvy SMS – kliknutia a inej akcie, je až 45 %, v porovnaní s priemernou mierou odpovedí na e-mail, kde je to iba 6 %.

Takže pokiaľ máte v pláne založenie s.r.o., nezabudnite na tieto formy propagácie vašej podnikateľskej činnosti. S call centrom v Bratislave vám to pôjde naozaj jednoducho.